Obchodní podmínky

 

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

1.1 Všeobecné informace
Tyto Obchodní podmínky se týkají nákupu v internetovém obchodě Cadenza. Pokud zde nenaleznete potřebné informace, kontaktujte naše obchodní oddělení na zelené lince 800 148 830, nebo e-mailem na info@cadenza.cz.

1.2 Prodávající
Prodávajícím je společnost Cadenza s.r.o., se sídlem Myslíkova 31, 110 00  Praha 1, ČR, IČO: 60201118, DIČ: CZ60201118.

1.3 Kupující
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Kupujícím je bud´ spotřebitel, nebo podnikatel. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu se společností Cadenza s.r.o., nebo s ní jinak jedná. Za podnikatele se považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

1.4. Právní řád
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů je platný výklad smlouvy v českém jazyce.

 

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1 Ochrana dat
Dobrovolným vyplněním objednacího formuláře kupující souhlasí se zařazením do databáze zákazníků společnosti Cadenza. Zde jsou tyto informace a osobní údaje shromažďovány, zpracovávány a uchovávány za účelem splnění objednávky a marketingových akcí společnosti Cadenza a to až do doby písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Ke zpracování údajů dochází v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího vymazat z databáze. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Společnost Cadenza tyto údaje nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření společností Cadenza archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli internetového obchodu.

2.2 Objednávka
Zboží je možné objednávat již od jednoho kusu a nákup učinit bez zkoušení. Oděvy lze snadno vyměnit za jinou velikost - v prodejně i poštou (viz. bod 6. Obchodních podmínek). Objednat lze jakékoliv množství zboží, doba dodání je individuální dle počtu objednávaného zboží (viz. bod 3. Obchodních podmínek). Základně je zboží dodáváno formou dobírky, pokud není dohodnuto jinak.
U zakázkové objednávky, oděvu šitého na míru, nebo vyšití loga, je nezbytné vyplnit příslušný dokument, který je v části „Dokumenty ke stažení“. Podmínkou zakázkové výroby je platba předem.

2.3 Elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kpujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2.3 Zrušení objednávky ze strany kupujícího
Kupující může zrušit objednávku do 24 hodin od objednání, pozdější zrušení objednávky není možné, obvykle vzhledem k expedici. V případě, že kupujícímu nevyhovuje zboží, které si objednal, může odstoupit od kupní smlouvy (viz. bod 6. Obchodních podmínek).

2.4 Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Společnost Cadenza si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo odmítnout, nemůže-li splnit požadavky stanovené kupujícím.

 

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Společnost Cadenza umožňuje následující platební podmínky:

Platba v  hotovosti – přímo v prodejně Cadenza, nebo při převzetí zásilky od dopravce.
Platební kartou online – při objednávání zboží v e-shopu, kupující obdrží daňový doklad současně s objednávkou.
Platební kartou přes platební terminál – v prodejně Cadenza při vyzvednutí zboží.
Převodem z bankovního účtu – ve prospěch účtu společnosti Cadenza na základě avíza k platbě předem, nebo faktury.
Platba na dobírku – při převzetí zboží od dopravce (v hotovosti, případně platební kartou /pouze u společnosti GLS/).
Platba předem – na objednávané zboží je vystaveno avízo k platbě předem (se slevou 2% z ceny bez DPH). Avízo je zasíláno e-mailem, na vyžádání též tištěné, dopisem. Po uhrazení částky na účet prodávajícího je vystaven daňový doklad a probíhá expedice objednávky.
Platba na fakturu – splatnost faktury je 14 dní (tento způsob platby je poskytován pouze živnostníkům, státním zařízením a  smluvním zákazníkům - pro zvolení této varianty je nezbytné se v e-shopu registrovat).

Bližší informace k platbám naleznete ve spodní části našich webových stránek, v sekci „Nakupování“ – „Možnosti platby“.

 

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1 Termín dodání zboží
Termín dodání zboží je u běžných objednávek 2 až 5 pracovních dnů. V případě, že objednávaný sortiment náhle není skladem, dodáváme do 10 dnů, nebo po vzájemné dohodě specificky dle druhu a množství objednávaného zboží. U objednávek zakázkového typu (vyšití loga, oděvy na míru) je termín dodání do 3 až 4 týdnů, popřípadě dle vzájemné dohody. Vyskytne-li se neočekávaná situace, kupující je vždy informován písemně, nebo telefonicky o možnostech dodání objednávky.

4.2 Způsob dodání zboží – ČR
Objednávka je doručována na adresu uváděnou jako adresa dodání (nemusí se shodovat s adresou fakturační). Způsob dodání zboží si může kupující zvolit z následujících možností:
Osobní odběr – zboží je možné osobně vyzvednout v prodejně Cadenza v Praze. Kupující je telefonicky kontaktován obchodním oddělením ihned, jak je zboží připraveno k odběru.
Česká pošta – objednávka je zasílána službou "Balík do ruky", dle přepravního řádu České pošty. Garance dodání do druhého pracovního dne od expedice. Kupující je před doručením kontaktován sms zprávou. V případě nepředání možnost náhradního doručení, jinak je balík uložen na příslušné poště, kde je možné vyzvednutí po dobu 7 dnů.
GLS – objednávka je zasílána službou „Express Parcel“. Do většiny míst v ČR je dodání garantováno do druhého pracovního dne od expedice. V průběhu dodávky je kupující informován celkem 3x o doručování zásilky.

Bližší informace k dopravě naleznete ve spodní části našich webových stránek, v sekci „Nakupování“ – „Možnosti doručení“.

 

5. REKLAMACE

5.1 Záruční lhůta
Společnost Cadenza s.r.o. poskytuje záruku 24 měsíců na veškeré dodávané výrobky a zboží.

5.2 Jak provést reklamaci zboží
Chcete-li reklamovat oděvy nebo doplňky z produkce Cadenza, svou reklamaci můžete provést osobně v naší značkové prodejně Cadenza v Praze, nebo zasláním poštou na adresu: Cadenza s.r.o., Myslíkova 31, 110 00 Praha 1. NEZAPOMEŇTE PŘIPOJIT KOPII DAŇOVÉHO DOKLADU A UVÉST DŮVOD REKLAMACE. Pokud posíláte zboží poštou, prosíme, zašlete jej doporučeně, podací lístek si uschovejte. Krabici či obálku označte nápisem REKLAMACE.

5.3 Reklamace výrobků zakoupených ve slevách
Při reklamaci výrobku zakoupeného se slevou není možné reklamovat nedostatek, kvůli němuž byl výrobek zlevněn.

5.4 Ostatní informace
V případě, že dojde mezi společností Cadenza a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00  Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.
Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://eceuropa.eu/consumers/odr/.

 

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

6.1 Možnost výměny nebo vrácení zboží
Výměnu, nebo vrácení nepraných a nepoškozených oděvů umožňujeme do 30 dnů od zakoupení.
Upozornění! Odstoupení od smlouvy není možné u zakázkové objednávky - oděvy šité na míru, oděvy s logem apod. nelze vyměnit ani vrátit. Proto, pokud si nejste při objednávání individuální zakázky s něčím jisti, neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení na zelené lince 800 148 830 nebo e-mailem na info@cadenza.cz

6.2 Výměna zboží
K výměně zboží je zapotřebí vyplnit formulář „Výměna zboží“, který je k dispozici v dolní části našich webových stránek „Nakupování“ – „Výměna zboží“. Zboží (pokud možno v původním obalu), s kopií prodejního dokladu a vyplněným formulářem, prosíme, vložte do balíku a zašlete na adresu: Cadenza s. r. o., Myslíkova 31, 110 00 Praha 1. Podací lístek si uschovejte.
Pokud zasíláte balíček k nám, poštovné platíte, avšak při zasílání již vyměněného zboží poštovné a balné znovu nefakturujeme - hradíme ve vlastní režii. Výměna zboží může proběhnout dvěma způsoby:
Výměna za jiný druh – za nevyhovující zboží vracíme peníze. Jakmile obdržíme vrácené zboží, zasíláme dvě kopie opravného daňového dokladu (dobropisu) na předmětnou finanční částku. Jedna kopie dobropisu je určena kupujícímu, na druhé žádáme vyplnit číslo účtu pro vrácení peněz. Dobropis je nutno potvrdit podpisem s datem přijetí. Teprve takto vyplněný dobropis můžeme podle zákona o účetnictví proplatit. Nový výrobek je doručen stejně, jako předešlá objednávka s novým prodejním dokladem.
Výměna velikosti či barvy – bude provedena ve stejné ceně a bez změny účetních dokladů. Přiložený účetní doklad vracíme s novou objednávkou.

6.3 Vrácení zboží
K výměně zboží je zapotřebí vyplnit formulář „Vrácení zboží“, který je k dispozici v dolní části našich webových stránek „Nakupování“ – „Vrácení zboží“. Zboží (pokud možno v původním obalu), s kopií prodejního dokladu a vyplněným formulářem, prosíme, vložte do balíku a zašlete na adresu: Cadenza s. r. o., Myslíkova 31, 110 00 Praha 1. Podací lístek si uschovejte.
Jakmile obdržíme vrácené zboží, zasíláme dvě kopie opravného daňového dokladu (dobropisu) na předmětnou finanční částku. Jedna kopie dobropisu je určena kupujícímu, na druhé žádáme vyplnit číslo účtu pro vrácení peněz. Dobropis je nutno potvrdit podpisem s datem přijetí. Teprve takto vyplněný dobropis můžeme podle zákona o účetnictví proplatit.
Nový výrobek je doručen stejně, jako předešlá objednávka s novým prodejním dokladem.

6.4 Odstoupení od smlouvy není v určitých případech možné
Výměna a vrácení zboží nejsou možné v následujících případech:
je-li zboží znehodnoceno (je zašpiněné, nošené, prané),
jedná-li se o zboží šité na zakázku (oděvy s výšivkou, modely šité na míru, změna barev oděvu, zkrácení či prodloužení rukávů/nohavic apod.)

 

7. OSTATNÍ INFORMACE

7.1 Změna obchodních podmínek
Společnost Cadenza s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek bez udání důvodu.

7.2 Slevy
Bližší informace ke slevám:
Poskytované slevy se nesčítají.
Výrobky nabízené v sekci "Slevy" jsou k dispozici pouze do vyprodání zásob.
Při platbě předem získáte automaticky slevu 2% z ceny bez DPH (neplatí pro zakázkové objednávky).

7.3 Dárkové poukázky a slevové kupóny
Dárkové poukázky Cadenza a slevové kupóny Cadenza je možné uplatnit pouze s uvedením celého kódu uvedeného na poukázkách a kupónech. Pokud by v internetovém obchodě došlo k odečtu slevy i bez uvedení celého kódu, finálně nebude možné slevu poskytnout bez ověření celého tohoto kódu.